Estonian English
Tere tulemast!
Ostukorv - 0,00 €

Teie ostukorvis ei ole tooteid

Määra tõusev suund
lehekülje kohta

hair

1. Proovi vältida juuste föönitamist. Kui siiski föönitamiseta toast välja minna ei saa, siis kasuta kuumakaitset!

2. Pärast pesemist kasta juukseid jaheda veega. Jahe vesi muudab juuksed läikivaks ja kohevaks.

Loe lisaks

Lipikud:

Posted in Blog By Riin Luts

Vaatame üle vitamiinid, mida peaksid regulaarselt sööma, et saavutada terved ning tugevad juuksed.

beautiful_hair

 

Juuksed vajavad toitaineid nagu kõik teised organid meie kehas ning nad saavad neid sellest, mida me sööme.

Juus sisaldab 70–80% proteiini ehk valku, seega peaksime sööma iga päev valgurikkaid toiduaineid nagu kala, linnuliha (väga valgurikas on kanaliha), kanamuna.

Et tagada juuste elastsus ja elujõulisus, peab meie organism saama piisavalt (1,5–2 liitrit) puhast joogivett päevas. Juuste jaoks on äärmiselt vajalikud ka omega-rasvhapped.

Kuna juus saab oma toitained kätte toiduahelas kõige viimasena, siis see tähendab, et pidades dieeti, mil kogu organismis tekib toitainete vaegus, ei jää juustele peaaegu midagi ning mõne aja möödudes hakkavad need välja langema. Kui pead dieeti, jälgi et su menüüs oleks ka piisavalt vitamiine ja toitaineid.

Juuksed vajavad proteiini, täpsemalt keratiini, mida organism saab lihast, pähklitest, ubadest ja piimatoodetest, ja kui te lisate oma menüüsse roheliste lehtedega köögiviljad, lisanduvad siia veel ka B-vitamiinid.

Loe lisaks
Posted in Blog By Riin Luts

Soovid teada, kuidas ennetada ja peatada juuste hooajalist väljalangemist?

Täiskasvanud inimese peanahal on umbes 100 000 karvanääpsu, mis vajavad toitaineid, mille tagab neile terve peanaha verevarustus. Juuksed ei kasva pidevalt, vaid läbivad kahte erinevat faasi: kasvu- ja puhkefaas.

Normaalse juuste kasvamise tsükli puhul on 90% juuksekarvadest kasvufaasis ja 10% puhkefaasis. Kui puhkefaasis olevate juuksekarvade arv suureneb kasvufaasis juuksekarvade arvelt, ei suuda organism väljalangevaid juuksekarvu parajal hulgal taastada ja juuste väljalangemine muutub märgatavaks.

Järgnevalt mõned praktilised nõuanded, mida järgides saad ennetada või isegi vältida juuste hooajalist väljalangemist :

  • Viibi päikese käes ja varu endale talveks D-vitamiine! Toiduga saab D-vitamiini suhteliselt piiratult, samas suvekuudel piisab vajaliku D-vitamiini hulga tekkimiseks sellest, kui nägu ja käsivarred saavad umbes 20 minutit päikest päevas. Seetõttu katsu ka juba kevadel peesitada ning leia endale toidulisandid, kust saaksid vajaliku koguse D-vitamiini. Peamisteks D-vitamiini allikateks on rasvane kala (lõhe, tuunikala, sardiin, makrell), munakollane ja maks. D-vitamiini päevane vajadus 20-25 mikrogrammi.
Loe lisaks
Posted in Blog By Riin Luts

Pikad juuksed vajavad tähelepanu ja on selle ka ära teeninud. Õlgadeni ulatuvaid juukseid on kasvatatud vähemalt kolm aastat ning selle aja jooksul on neid keskmiselt 300 korda šampooniga pestud ja kuivatatud. Mida peanahast edasi, juukseotste poole, seda tundlikumad on juuksed vigastuste suhtes. Kõik pikajuukselised kardavad lõhenenud juukseotsi. 

Pikad ja lühikesed juuksed vajavad erinevat hoolt, mis seab meie ette uue väljakutse. Miski ei tohiks juukseid pead ligi litsuda, samas vajavad juukseotsad rohkesti palsamit. See on tõeline väljakutse. Samas annab sobivate toodete kasutamine häid tulemusi. 

 Anname Sulle 9 soovitust pikkade juuste õigeks hooldamiseks.

 Üksnes pesemisest pikka juuste puhul ei piisa. Iga pesukorra järel tuleb kasutada palsamit ja kord nädalas spetsiaalset juuksehooldustoodet.


Kammi juukseid enne pesemist. Siis ei teki pesus nii palju sõlmi ja pusasid.


Ära kammi mingil juhul märgi juukseid hobusesabasse. Lahtised juuksed kuivavad kiiremini. Lisaks on märjad juuksed igasuguse ’väärkohtlemise’ suhtes väga tundlikud. Isegi lihtne juuksekumm kahjustab neid.

 

Loe lisaks
Posted in Blog By Riin Luts

Kas tahaksid, et sinu juuksed oleksid pikemad ja tervemad? Oled mõelnud, kuidas panna juuksed kiiremini kasvama? Hairburst aitab!

Terveid juukseid ei mõjuta ainult juuksehooldusvahendid, mida kasutad, vaid ka see, mida sa sööd. Tänapäevase kiire elutempo juures võib olla raske mitmekülgselt toituda ja kõiki vajalikke toitaineid omastada, seetõttu on soovitav organismi toetada vitamiinidega.

Loe lisaks
Posted in Blog By Riin Luts

Kas sa tead parimat moodust, kuidas saada lahti hallidest juustest, kõõmast ja katkistest juusteotstest? Eksperdid ütlevad, et sa peaksid sööma pähkleid, kinoad ja paprikat.

kaunid ja pikad juuksed

Pähklid hallide juuste vastu

Pähklid on toitainete poolest väga rikkad ja sellepärast suure toiteväärtusega. Pähklid sisaldavad looduslikke rasvhappeid. Paljud pähklid on head B2- ja E-vitamiini allikad ning neis leidub rikkalikult valke, folaate, kiudaineid. Samuti on neis mineraalaineid nagu magneesium, fosfor, kaalium, seleen ja vask. Viimasel neist, vasel, on oluline roll melaniini tootmises. Pigment, mis annab juustele värvi. Vähene vase sisaldus organismis on üheks põhjuseks, miks juuksed lähevad enneaegselt halliks.

Kinoa lopsakate juuste jaoks

Tuhmide ja elutute juuste põhjuseks on valguvaene toitumine. Juuksed aga koosnevad 96% valgust. Selles valguses on eriti kahjulik jätta näiteks hommikusöök vahele. Kinoa ehk tšiili hanemalts on ideaalne lahendus sellele probleemile. Kinoal on kõrge valgu- ja lüsiinisisaldus. Enamiku teraviljadega võrreldes on kinoa tunduvalt valgurikkam. Ta sisaldab kõiki 8 aminohapet, mis on taimemaailmas väga haruldane. Lüsiin on aga võtmetegur näiteks šampoonides, mis on mõeldud hõrenevate juuste raviks.

Munad juustekasvu soodustamiseks

Muna on fosfori-, väävli-, raua-, vase-, kaaliumi- ja naatriumiallikas. Munarebus on 80% kasvuvalku, peale selle skleroosivastast letsitiini, retinooli, D-vitamiini, tokoferooli ja B-grupi vitamiine. Tänu nendele ainetele muutuvad juuksed tugevamaks ja elastsemaks ja ergutavad ka juuksekasvu.

Austrid kõõmaraviks

Kui sul on kuivad juuksed ja kõõm, võib see olla tingitud tsingi puudumisest. Tsink aitab hoida higinäärmed, mis karvanääpsu ümbritsevad, töökorras. Madal tsingi tase aga muudab juuksed kuivaks. Austrid, krabid ja homaarid sisaldavad palju tsinki, samuti on abi ka kõrvitsaseemnetest.

Paprika lõhenenud juusteotstele

C-vitamiin kaitseb juukseid vabade radikaalide poolt tekitatud kahjustuste eest. See on väga oluline, et toota rasu ja kollageeni. Kuivad juuksed ja katkised juukseotsad on märk sellest, et sa ei saa toiduga piisavalt C-vitamiini. Punane paprika, tomatid, brokkoli ja maasikad on head C-vitamiini allikad.

 

Loe lisaks
Posted in Blog By Tõnis Saat
Määra tõusev suund
lehekülje kohta